Rollen toewijzen aan behandelaars

Een kleine update: de rollen Beheerder en Fiancieel zijn toegevoegd. Hiermee kun je samen met ‘Behandelaar Eerstelijns’, ‘Behandelaar Tweedelijns’, en ‘Contactpersoon’ beter bepalen wie wat mag zien en aanpassen.

Een behandelaar kan uiteraard meerdere rollen hebben. Om de rollen aan te passen ga je naar het Behandelaars overzicht en klik je op de naam van een behandelaar. Daarna klik je op het potlood icoon. Bij rollen zie je de volgende informatie:

Dit zijn de rollen die gegeven kunnen worden:

Behandelaar Eerstelijns / Tweedelijns

Een behandelaar moet minimaal één van deze twee rollen hebben om in te kunnen loggen in Inserve. Eerstelijns of Tweedelijns geeft aan welke tickets zichtbaar zijn, maar zijn verder als rol hetzelfde.

Beheerder

De beheerder kan alles zien en aanpassen. Op dit moment zijn dat de instellingen, en het aanpassen van de rollen zelf (iemand die geen beheerder is, kan zichzelf dus niet beheerder maken).

Financieel

De facturatie en statistieken pagina’s zijn verborgen als je deze rol niet hebt. Ook kunnen tickets niet gefactureerd worden vanuit het overzicht of vanaf de ticket detail pagina.

Contactpersoon

Dit betekent dat een behandelaar ook een aanmelder kan zijn. In de praktijk betekent dit dat de behandelaar ook in het Contactpersonen overzicht staat, en dat hij als aanmelder voor een ticket gebruikt kan worden. Over het algemeen hoef je dit niet aan te passen, dat gaat vanzelf.

Vergeet niet na het aanpassen van de rol je pagina te verversen om de rollen actief te maken.