Meer rust

Door alles te documenteren weten je werknemers beter wat ze moeten doen, en draait de business door zonder jou.

Betere cashflow

Automatiseer de facturatie, zodat het niet meer zo'n klus is waar je een maand lang tegenaan hikt.

Tevreden klanten

Met het self-service portaal hebben je klanten controle en inzicht in al hun verzoeken en factuurspecificaties.

“Met Inserve hebben we meer rust op onze servicedesk en meer tijd om aan ons bedrijf te werken.”

Sander Broeze & Ronald Vrijenhoek

Connectium

Connectium Inserve case study

Van aanvraag tot factuur in één pakket.

Inserve service software

Maak overal een ticket van

Maak tickets van inkomende e-mails, goedgekeurde offertes, telefoontjes en interne taken, zodat alles in één systeem staat en iedereen weet wat hij of zij moet doen.

Meer over ticketing
Inserve ticket

Houd de klant op de hoogte

Inserve vervangt Outlook voor je support e-mailadres. Vanuit hier stuur je snelle reacties, plaats je interne notities en ontvang je de reacties van de klant. De status wisselt automatisch waardoor je altijd overzicht hebt.

Meer over ticketing
image

Registreer tijd en artikelen

Via de timer kan de tijd automatisch bijgehouden worden, of voeg handmatig tijd toe aan het ticket. Voeg ook hardware, direct met de productcode uit je facturatiepakket.

Meer over urenregistratie
Inserve abonnementen

Ga voor voorspelbare omzet

Leg abonnementen en contracten vast zodat ze inzichtelijk zijn voor je medewerkers. Dit kan een abonnement, strippenkaart, een service contract of tariefafspraak zijn.

Meer over abonnementen
Inserve facturatiekoppeling

Automatiseer de facturatie

Door de uitgebreide factuur instellingen en de contractmodule hoeft er niet meer handmatig gefactureerd te worden. Exporteer deze facturen 1-op-1 naar je facturatiepakket.

Meer over automatische facturatie
Inserve assetbeheer

Beheer objecten

Registreer alle objecten en koppel deze aan tickets. Houd de informatie gestructureerd bij, zodat het makkelijk terug te zoeken is. Weet wanneer je hardware moet vervangen.

Meer over assetbeheer
Inserve ticketoverzicht

Bied self-service

De klant heeft altijd inzicht in haar tickets, contracten, assets abonnementen via de self-service portal. Dat scheelt jou weer vragen en discussies.

Meer over self-service portal

Overige modules

(altijd inbegrepen)

CRM

Importeer bedrijven en contactpersonen uit het facturatiepakket. Voeg notities en bijlagen toe. Gebruik tickets om de status van verkoopkansen bij te houden.

SLA bewaking

Met de SLA module wordt de reactietijd en oplostijd bijgehouden en wordt je tijdig gesignaleerd bij overtreding van de afspraken.

Abonnementen

Registreer alle abonnementen in Inserve, zodat je medewerkers altijd kunnen zien wat de klanten afnemen. Ook de klanten zelf kunnen deze in de portal zien, zodat ze nooit voor een verrassing komen te staan.

Werkbon

Laat de klant een werkbon tekenen op locatie, zodat er later geen discussie over kan zijn.

Rapportage

Gebruik de Power BI koppeling of onze ingebouwde rapportage pagina's om inzicht te krijgen in facturabiliteit en omzet op abonnementen.

API & integraties

Onze software is API-first gebouwd, dat wil zeggen dat alles wat in de software kan, ook via de API mogelijk is. Daarnaast zetten we vol in op integraties met Nederlandse pakketten.