Complete service management software voor service afdelingen zonder complex te worden.
Meer rust
Door alles te documenteren weten je werknemers beter wat ze moeten doen, en draait de business door zonder jou.
Betere cashflow
Automatiseer de facturatie, zodat het niet meer zo'n klus is waar je een maand lang tegenaan hikt.
Tevreden klanten
Met het self-service portaal hebben je klanten controle en inzicht in al hun verzoeken en factuurspecificaties.
Sander Broeze & Ronald Vrijenhoek
Connectium
Maak tickets van inkomende e-mails, goedgekeurde offertes, telefoontjes en interne taken, zodat alles in één systeem staat en iedereen weet wat hij of zij moet doen.
Meer over ticketingInserve vervangt Outlook voor je support e-mailadres. Vanuit hier stuur je snelle reacties, plaats je interne notities en ontvang je de reacties van de klant. De status wisselt automatisch waardoor je altijd overzicht hebt.
Meer over ticketingVia de timer kan de tijd automatisch bijgehouden worden, of voeg handmatig tijd toe aan het ticket. Voeg ook hardware, direct met de productcode uit je facturatiepakket.
Meer over urenregistratieLeg abonnementen en contracten vast zodat ze inzichtelijk zijn voor je medewerkers. Dit kan een abonnement, strippenkaart, een service contract of tariefafspraak zijn.
Meer over abonnementenDoor de uitgebreide factuur instellingen en de contractmodule hoeft er niet meer handmatig gefactureerd te worden. Exporteer deze facturen 1-op-1 naar je facturatiepakket.
Meer over automatische facturatieRegistreer alle objecten en koppel deze aan tickets. Houd de informatie gestructureerd bij, zodat het makkelijk terug te zoeken is. Weet wanneer je hardware moet vervangen.
Meer over assetbeheerDe klant heeft altijd inzicht in haar tickets, contracten, assets abonnementen via de self-service portal. Dat scheelt jou weer vragen en discussies.
Meer over self-service portalImporteer bedrijven en contactpersonen uit het facturatiepakket. Voeg notities en bijlagen toe. Gebruik tickets om de status van verkoopkansen bij te houden.
Met de SLA module wordt de reactietijd en oplostijd bijgehouden en wordt je tijdig gesignaleerd bij overtreding van de afspraken.
Registreer alle abonnementen in Inserve, zodat je medewerkers altijd kunnen zien wat de klanten afnemen. Ook de klanten zelf kunnen deze in de portal zien, zodat ze nooit voor een verrassing komen te staan.
Laat de klant een werkbon tekenen op locatie, zodat er later geen discussie over kan zijn.
Gebruik de Power BI koppeling of onze ingebouwde rapportage pagina's om inzicht te krijgen in facturabiliteit en omzet op abonnementen.
Onze software is API-first gebouwd, dat wil zeggen dat alles wat in de software kan, ook via de API mogelijk is. Daarnaast zetten we vol in op integraties met Nederlandse pakketten.