Gratis proberen Plan een demo

Wat is het verschil?

Inserve is PSA software 100% gericht op Nederlandse IT-dienstverleners.

Het heeft integraties met Nederlandse pakketten en werkt in de workflow van een ambitieuze Managed Service Provider.

TOPdesk is van origine gemaakt voor interne IT afdelingen van bijvoorbeeld scholen en overheden.

Dat merk je aan de focus op compliance en fiattering, maar gebrek aan functies voor ondernemers.

Nee echt, wat is het verschil?

Inserve TOPdesk
Incident management
Asset management
SLA management
Rapportage
Automatische facturatie
Nederlandse support
Koppeling met Nederlandse pakketten
Vaste, lage prijs per maand

* In oktober 2023, dit kan inmiddels afwijken.

Weg met onnodig veel klikken en ingewikkelde instellingen.

Inserve is aan te passen aan de workflow van je servicedesk, zonder ingewikkeld te worden.

Bekijk functies →

Geen consultancy

Wij rekenen een vaste prijs per maand per support medewerker. Daarmee dekken wij onze kosten. Support is inbegrepen.

Facturatiekoppeling

Automatiseer de facturatie, zodat het niet meer zo'n klus is waar je een maand lang tegenaan hikt.

Soepele overstap

Wij helpen je met overstappen en kunnen alle data voor je importeren.

Digistate Inserve case study

“Met Inserve zijn onze facturabele uren zo'n 10% hoger dan voorheen. Zo maak ik meer winst met hetzelfde aantal medewerkers.”

DigiState logo

Marin Heideman

CEO DigiState

Naadloze integratie met je facturatiepakket

Met een duidelijke workflow zijn de pakketten altijd in sync en hoef je nooit dubbele data in te voeren of te corrigeren.

1

Producten en bedrijven importeren

De debiteuren en producten worden overgezet naar Inserve.

2

Tijd en artikelen registreren op tickets

In Inserve doe je je werk en registreer je tijd en gebruikte artikelen.

3

Facturen exporteren naar facturatiepakket

Exporteer facturen met alle geregistreerde uren en artikelen naar je facturatiepakket.