Gratis proberen Plan demo

Webinars

Bij Inserve maken we bedrijfssoftware voor IT-dienstverleners. We delen graag onze best practices met je in onze podcast en webinars. Hieronder vind je een overzicht van onze webinars.

Automatische facturatie

Wil jij 8 uur per maand besparen? 💰 Met een koppeling tussen je ticketsysteem en je facturatiepakket bespaar je jezelf veel handwerk. In dit webinar leggen we je uit hoe je supporturen, artikelen (zoals hardware) en contracten automatisch in rekening brengt bij je klanten. We laten je zien hoe je conceptfacturen maakt en welke instellingen je daarbij kunt personaliseren.

Bekijk nu
Automatische facturatie

Van ticket naar factuur

Met Inserve heb je alles van aanvraag tot factuur in één pakket. Heb jij de webinar over onze bedrijfssoftware voor IT-dienstverleners gemist?🧑‍💻 Geen paniek, je kunt de recording bekijken. Alle modules komen aan bod: ticketing, assetbeheer, tijdregistratie, automatische facturatie, abonnementen, het planbord, offertes, projecten en het klantportaal. Na deze sessie weet jij precies waar je Inserve voor kunt inzetten.

Bekijk nu
Van ticket naar factuur

Dashboards en rapportage

Weten aan welk type tickets je de meeste tijd kwijt bent, welk bedrag er nog open staat om gefactureerd te worden of hoe vaak je binnen je SLA blijft - dit soort inzichten zijn heel belangrijk voor je bedrijfsvoering 💡 Met de nieuwe rapportagemodule in Inserve kun je volledig aanpasbare, interactieve dashboards maken. In deze sessie laten we zien hoe je die dashboards creëert en hoe je (terugkerende) rapportages maakt en deelt.

Bekijk nu
Dashboards en rapportage

Verkoop & Projectmanagement

Naast het afhandelen van supportvragen en de bijbehorende uren en facturen, ondersteunt Inserve ook bij je sales en projectmanagement 📋 In dit webinar nemen we je mee door onze CRM-module, laten we zien hoe je de voortgang van Deals bijhoudt en offertes kunt sturen. Ook laten we zien hoe we projecten soepel laten lopen met projectfases, taken en automatische facturen.

Bekijk nu
Verkoop & Projectmanagement

Servicedesk management

In deze sessie staat het stroomlijnen van het werk op je servicedesk centraal 💻 Door al je werk te centraliseren in een ticketsysteem, breng je rust en overzicht. In deze sessie hebben we het o.a. over het doorvoeren van ITIL-principes op je servicedesk en alles wat je nodig hebt om SLA's te monitoren. Verder bespreken we ticketvelden en -categorieën, meldingen & notificaties, de cockpit, snelfilters, rollen & rechten en het klantportaal.

Bekijk nu
Servicedesk management

Werkprocessen op de servicedesk

Al je klantvragen komen binnen in je ticketsysteem? Check ✅ Maar hoe ga je efficiënt aan de slag met al deze vragen? In dit webinar laten we zien hoe je een ticket opdeelt in taken, een snel antwoord verzendt, hoe je werkt met sjablonen en hoe je met statussen en meldingen op de hoogte blijft van de voortgang van je werk. We laten je ook zien hoe je met sjablonen terugkerende taken moeiteloos inplant.

Bekijk nu
Werkprocessen op de servicedesk

Klantcommunicatie

In dit webinar bespreken we alle manieren om jouw klanten op de hoogte te houden 🗣️ We hebben het over ons (nieuwe) klantportaal en over alle meldingen die klanten kunnen ontvangen, bijvoorbeeld bij een nieuw ticket en het sluiten van een ticket. Ook staan we stil bij de informatie die je je klanten kunt geven op hun factuur.

Bekijk nu
Klantcommunicatie
All-in prijs
100% Nederlands
Overstapservice

Tijd voor controle over je IT-dienstverlening.

Het is tijd dat je niet ín, maar áán je bedrijf gaat werken.
Plan demo

30 minuten

Geen verplichtingen

Toegepast op jouw organisatie

© Inserve 2024 - KVK 85647349