Onze prijs is net zo overzichtelijk als onze software.

Wil je gebruik maken van een facturatiekoppeling?
Wil je gebruik maken van een RMM koppeling?

2 Medewerkers

/maand

Vraag offerte aan

Dit is inbegrepen:

  • Facturatiekoppeling
  • RMM koppeling
  • Alle functies en modules
  • Onbeperkt aantal klanten
  • Onbeperkt aantal tickets
  • Onbeperkt aantal assets
  • Nederlandse support

Veelgestelde vragen

Zit ik aan jullie vast als ik weg wil?

Absoluut niet. Wij geloven er in dat je tevreden moet zijn om te blijven, zonder vendor lock-in. Je abonnement is altijd per direct opzegbaar binnen de lopende periode. Dan wordt er geen nieuwe factuur meer gestuurd.

Daarnaast kun je de data altijd meenemen. Je kunt de volledige database via een dagelijkse backup ontvangen, en elke tabel heeft een CSV export, die je zo in een ander pakket kan importeren. Je zou ook de API kunnen gebruiken om gegevens op te halen.

Hoe lang duurt de overstap?

Als je de support mailbox en het facturatiepakket koppelt, ben je al een heel eind. Daarna kunnen we samen in een sessie van een uur alle instellingen goed zetten. Als er een data-import nodig is, houd dan rekening met een doorlooptijd van twee weken.

Kan ik ook zelf hosten?

Nee. Wij geloven in een totale ontzorging van je business. Doordat wij de applicatie zelf hosten, kunnen wij sneller updates en bugfixes uitvoeren en snelheid en uptime garanderen. Ook zijn uiteindelijk onze kosten en dus prijzen lager, doordat we geen rekening hoeven te houden met eindeloze variaties in hosting setups.

Kan ik bestaande data importeren?

Ja, wij kunnen bijvoorbeeld tickets, klanten of assets voor je importeren. Stuur een e-mail naar support@inserve.nl en vermeld daarbij uit welk pakket de gegevens komen, dan kunnen wij daar een offerte voor maken.

Waar staat mijn data?

Wij maken gebruik van de enterprise hosting van Cyberfusion. Zij heeft haar eigen hardware in de datacenters van BIT, deze zijn redundant uitgevoerd in Ede. We maken off-site back-ups in Amsterdam bij datacenter maincubes. Beide datacenters zijn ISO 27001 gecertificeerd.

Bekijk al onze maatregelen in onze verwerkersovereenkomst, bijlage 2.
Kan ik consultancy afnemen?

Nee. Wij geloven dat een goed product puur gericht op service bedrijven geen consultancy nodig heeft. Wij vinden dat de applicatie zo gebruiksvriendelijk moet zijn dat je medewerkers er direct mee kunnen beginnen.

Wel bieden we on-boarding pakketten waarbij we je op weg helpen. Als je daarna nog meer hulp nodig hebt staan onze support medewerkers altijd (kostenloos) voor je klaar.

Hebben jullie aparte licenties voor bepaalde rollen?

Jazeker. We hebben nog drie speciale accounttypes met een gereduceerd tarief. Deze kosten een halve licentie per stuk.

Alleen eigen tickets

Met dit account kun je alleen de tickets zien waarvan jij de behandelaar bent. Dit is geschikt voor leveranciers of freelancers die niet alle tickets mogen zien. Het voordeel is dat zij met dit account ook tijdregistratie kunt toevoegen op tickets.

Alleen eigen bedrijf

Dit account kan alleen de tickets zien van eigen bedrijf van de behandelaar. Dit is Bijvoorbeeld handig voor een interne eerstelijns ICT'er van een klant.

Alleen-lezen

Dit accounttype is handig voor een manager of salesmedewerker die alleen af en toe moet kunnen inloggen om gegevens op te zoeken.

Kan ik maatwerk aanvragen?

Nee. Wij geloven dat een goed product puur gericht op service bedrijven geen maatwerk nodig heeft. Wij besteden liever onze ontwikkeltijd aan een functie die voor honderd klanten nuttig is, dan voor één. En dat is ook een stuk goedkoper voor je.

Wel breiden we de opties steeds verder uit zodat de applicatie aangepast kan worden aan je organisatie, zoals aanpasbare teksten en vrije velden. Ook in onze API volledig beschikbaar en bieden we ondersteuning voor Power Automate.

We horen wel graag je ideeën. Jij bent namelijk de expert in jouw branche. Op ons ideeënbord kun je ideeën toevoegen of stemmen op bestaande ideeën.

Bieden jullie on-boarding pakketten?

Onze software is prima zelf in gebruik te nemen. Wil je toch graag wat meer begeleiding, dan bieden we de volgende pakketten om je snel op weg te helpen!

Self-service

Inbegrepen

Basic

1500

Pro

€3500

Help artikelen en video's
Premium support via e-mail
Begeleide implementatie
Online training
Begeleide nazorg
Datamigratie Offerte Offerte Offerte

Self-service

Gratis

Help artikelen en video's
Basis support via e-mail
Online kick-off
Begeleide implementatie
Online training
Begeleide nazorg
Datamigratie* n.t.b.

Basic

€1.500

Help artikelen en video's
Basis support via e-mail
Begeleide implementatie
Online training
Begeleide nazorg
Datamigratie* n.t.b.

Pro

€3.500

Help artikelen en video's
Basis support via e-mail
Begeleide implementatie
Online training
Begeleide nazorg
Datamigratie* n.t.b.