Duidelijke prijzen

Geen opstartkosten of consultancy uren meer.

Support medewerker

39 /maand

Dit is inbegrepen:

  • Alle functies en modules
  • Onbeperkt aantal klanten
  • Onbeperkt aantal tickets
  • Onbeperkt aantal assets
  • Nederlandse support
Integratie

20 /maand

  • WeFact
  • HostFact
  • Exact Online
  • Xelion
  • Gripp
  • Teamleader

Meer dan 10 support medewerkers? Neem contact op voor een prijsopgave.

Veelgestelde vragen

Kan ik bestaande data zoals tickets, klanten of assets importeren?

Ja, dat kunnen wij voor je regelen. Stuur een e-mail naar support@inserve.nl en vermeld daarbij uit welk pakket de gegevens komen. Als je kiest voor jaarbetaling, doen we dit helemaal gratis voor je.

Waar staat mijn data?

Wij maken gebruik van de enterprise hosting van Cyberfusion. Zij heeft haar eigen hardware in de datacenters van Tuxis, deze zijn redundant uitgevoerd in Ede en Amsterdam, Nederland.

Bekijk al onze maatregelen in onze verwerkersovereenkomst, bijlage 2.

Zit ik aan jullie vast als ik weg wil?

Absoluut niet. Wij geloven er in dat je tevreden moet zijn om te blijven, zonder vendor lock-in. Je abonnement is altijd per direct opzegbaar binnen de lopende periode. Dan wordt er geen nieuwe factuur meer gestuurd.

Daarnaast kun je de data altijd meenemen. Je kunt de volledige database via een dagelijkse backup ontvangen, en elke tabel heeft een CSV export, die je zo in een ander pakket kan importeren. Je zou ook de API kunnen gebruiken om gegevens op te halen.

Kan ik ook zelf hosten?

Nee. Wij geloven in een totale ontzorging van je business. Doordat wij de applicatie zelf hosten, kunnen wij sneller updates en bugfixes uitvoeren en snelheid en uptime garanderen. Ook zijn uiteindelijk onze kosten en dus prijzen lager, doordat we geen rekening hoeven te houden met eindeloze variaties in hosting setups.

Kan ik maatwerk / consultancy aanvragen?

Nee. Wij geloven dat een goed product puur gericht op service bedrijven geen maatwerk nodig heeft. Wij besteden liever onze ontwikkeltijd aan een functie die voor honderd klanten nuttig is, dan voor één. En dat is ook een stuk goedkoper voor je.

Wel breiden we de opties steeds verder uit zodat de applicatie aangepast kan worden aan je organisatie, zoals aanpasbare teksten en vrije velden. Met ons helpcenter moet je een heel eind komen, en heb je ons nodig staan we altijd (kostenloos) voor je klaar.

We horen wel graag je ideeën. Jij bent namelijk de expert in dienstverlening. Op ons ideeënbord kun je ideeën toevoegen of stemmen op bestaande ideeën.