Meer structuur

Door alles te documenteren weten je collega's beter wat ze moeten doen, en gaat je performance omhoog.

Meer gedaan

Krijg meer gedaan met hetzelfde aantal mensen door de makkelijke en snelle interface.

Tevreden collega's

Met het self-service portaal hebben je collega's inzicht in al hun verzoeken. Dat scheelt weer telefoontjes.

“Met Inserve hebben we meer rust op onze servicedesk en meer tijd om aan ons bedrijf te werken.”

Sander Broeze & Ronald Vrijenhoek

Connectium

image

Alles vastgelegd in één pakket, zodat je altijd 'in control' bent.

image

Maak overal een ticket van

Maak tickets van inkomende e-mails, formulieren, telefoontjes en interne taken, zodat alles in één systeem staat en iedereen weet wat hij of zij moet doen.

Meer over ticketing
image

Houd de collega op de hoogte

Inserve vervangt Outlook voor je support e-mailadres. Vanuit hier stuur je snelle reacties, plaats je interne notities en ontvang je de reacties van de klant. De status wisselt automatisch waardoor je altijd overzicht hebt.

Meer over ticketing
image

Houd de SLA's bij

Houd met de SLA module de reactietijd en oplostijd van de tickets in de gaten. Stuur tijdig bij voor er deadlines worden overschreden.

image

Beheer de assets

Registreer alle assets en koppel deze aan tickets. Houd de informatie gestructureerd bij, zodat het makkelijk terug te zoeken is. Weet wanneer je hardware moet vervangen.

Meer over assetbeheer
image

Bied self-service

Elke collega heeft altijd inzicht in haar tickets en assets via de self-service portal. Dat scheelt jou veel e-mails en telefoontjes.

Meer over self-service portal

Overige modules

(altijd inbegrepen)

Taken

Gebruik taken om bij te houden wat er moet gebeuren voor een ticket gesloten mag worden. Gebruik sjablonen om standaard takenlijsten te maken.

Sjablonen

Gebruik de sjablonen om automatisch periodieke tickets aan te maken en om standaard processen vast te leggen en te volgen.

Vrije velden

Bij elk object kunnen vrije velden worden toegevoegd, bijvoorbeeld bij assets. Per asset categorie kun je andere velden hebben.

Wijzigingenbeheer

Houd bij welke wijzingen moeten gebeuren, plan ze in, en leg vast hoe ze uitgevoerd zijn.

Rapportage

Gebruik de Power BI koppeling of onze ingebouwde rapportage pagina's om inzicht te krijgen in bestede uren en ticket performance.

API & integraties

Onze software is API-first gebouwd, dat wil zeggen dat alles wat in de software kan, ook via de API mogelijk is. Daarnaast zetten we vol in op integraties met Nederlandse pakketten.