Werk volledig volgens ITIL op de ICT servicedesk op een eenvoudige manier.
Meer structuur
Door alles te documenteren weten je collega's beter wat ze moeten doen, en gaat je performance omhoog.
Meer gedaan
Krijg meer gedaan met hetzelfde aantal mensen door de makkelijke en snelle interface.
Tevreden collega's
Met het self-service portaal hebben je collega's inzicht in al hun verzoeken. Dat scheelt weer telefoontjes.
Sander Broeze & Ronald Vrijenhoek
Connectium
Maak tickets van inkomende e-mails, formulieren, telefoontjes en interne taken, zodat alles in één systeem staat en iedereen weet wat hij of zij moet doen.
Meer over ticketingInserve vervangt Outlook voor je support e-mailadres. Vanuit hier stuur je snelle reacties, plaats je interne notities en ontvang je de reacties van de klant. De status wisselt automatisch waardoor je altijd overzicht hebt.
Meer over ticketingHoud met de SLA module de reactietijd en oplostijd van de tickets in de gaten. Stuur tijdig bij voor er deadlines worden overschreden.
Registreer alle assets en koppel deze aan tickets. Houd de informatie gestructureerd bij, zodat het makkelijk terug te zoeken is. Weet wanneer je hardware moet vervangen.
Meer over assetbeheerElke collega heeft altijd inzicht in haar tickets en assets via de self-service portal. Dat scheelt jou veel e-mails en telefoontjes.
Meer over self-service portalGebruik taken om bij te houden wat er moet gebeuren voor een ticket gesloten mag worden. Gebruik sjablonen om standaard takenlijsten te maken.
Gebruik de sjablonen om automatisch periodieke tickets aan te maken en om standaard processen vast te leggen en te volgen.
Bij elk object kunnen vrije velden worden toegevoegd, bijvoorbeeld bij assets. Per asset categorie kun je andere velden hebben.
Houd bij welke wijzingen moeten gebeuren, plan ze in, en leg vast hoe ze uitgevoerd zijn.
Gebruik de Power BI koppeling of onze ingebouwde rapportage pagina's om inzicht te krijgen in bestede uren en ticket performance.
Onze software is API-first gebouwd, dat wil zeggen dat alles wat in de software kan, ook via de API mogelijk is. Daarnaast zetten we vol in op integraties met Nederlandse pakketten.