Ticketsysteem

Verzamel alle verzoeken in één systeem.

Zo is het voor alle werknemers duidelijk wat ze wanneer moeten doen.

Inlezen e-mail

Met de IMAP of de Microsoft Graph koppeling lezen wij real-time de e-mail van de support@ mailbox uit.

Uitsturen e-mail

Berichten vanuit Inserve worden met jouw huisstijl en vanaf jouw mailserver verstuurd.

Snelle antwoorden

Met voorgedefinieerde antwoorden met magische velden bespaar je tijd op de servicedesk.

(Herhalende) sjablonen

Maak sjablonen aan voor tickets die vaak voorkomen. Stel deze in dat ze periodiek automatisch aangemaakt worden.

Cockpit

Maak je eigen overzicht van tickets zodat direct duidelijk is wat de werkvoorraad is.

Taken

Voeg taken toe aan een ticket, welke afgerond moeten zijn voor de ticket gesloten mag worden. Deze kunnen worden toegewezen in ingepland.

Notificaties

Ontvang in-app notificaties of via e-mail van belangrijke gebeurtenissen.

Planning

Plan tickets rechtsstreeks in de Outlook agenda van je collega's in.