Zo hou je het overzicht en weten je collega's direct wat ze wanneer moeten doen.
Met een IMAP- of Microsoft Graph-koppeling lezen wij real-time de e-mail van je support mailbox uit.
Vanuit Inserve stuur je makkelijk berichten naar je klanten in jouw huisstijl en vanaf jouw mailserver.
Dankzij voorgedefinieerde antwoorden met magische velden bespaar je tijd op de servicedesk.
Maak sjablonen voor tickets die vaak voorkomen en laat deze eventueel automatisch periodiek aanmaken.
Maak je eigen overzicht van tickets zodat direct duidelijk is wat de werkvoorraad van jou en je team is.
Voeg taken die afgerond moeten worden toe aan een ticket. Taken kun je toewijzen en inplannen, net als tickets.
Ontvang in-app of via e-mail notificaties van belangrijke gebeurtenissen. Dit kun je uiteraard personaliseren.
De SLA-module houdt de reactie- en oplostijd bij en geeft tijdig waarschuwingen bij overschrijding van de afspraken.
8 minuten en 13 seconden
We leggen leggen de workflow in Inserve uit - van ticket tot factuur.
Wil je meer zien?
Plan een demo 🧑💻
5 minuten en 47 seconden
We leggen uit hoe je de SLA's vastlegt en bijhoudt in Inserve.
Wil je meer zien?
Plan een demo 🧑💻
5 minuten en 5 seconden
We leggen uit hoe je sjablonen kunt inzetten voor terugkerende taken.
Wil je meer zien?
Plan een demo 🧑💻