Maak tickets van inkomende e-mails, goedgekeurde offertes, telefoontjes en interne taken, zodat alles in één systeem staat en iedereen weet wat hij of zij moet doen.
Meer over ticketingInserve vervangt Outlook voor je support e-mailadres. Vanuit hier stuur je snelle reacties, plaats je interne notities en ontvang je de reacties van de klant. De status wisselt automatisch waardoor je altijd overzicht hebt.
Meer over ticketingVia de timer kan de tijd automatisch bijgehouden worden, of voeg handmatig tijd toe aan het ticket. Voeg ook hardware, direct met de productcode uit je facturatiepakket.
Meer over urenregistratieLeg abonnementen en contracten vast zodat ze inzichtelijk zijn voor je medewerkers. Dit kan een abonnement, strippenkaart, een service contract of tariefafspraak zijn.
Meer over abonnementenDoor de uitgebreide factuur instellingen en de contractmodule hoeft er niet meer handmatig gefactureerd te worden. Exporteer deze facturen 1-op-1 naar je facturatiepakket.
Meer over automatische facturatieRegistreer alle assets en koppel deze aan tickets. Houd de informatie gestructureerd bij, zodat het makkelijk terug te zoeken is. Weet wanneer je hardware moet vervangen.
Meer over assetbeheerDe klant heeft altijd inzicht in haar tickets, contracten, assets abonnementen via de self-service portal. Dat scheelt jou weer vragen en discussies.
Meer over self-service portal