Stroomlijn je support afdeling met features speciaal voor servicebedrijven.

image

Gedeelde inbox

Koppel het support@ e-mailadres aan Inserve, en je kunt beginnen. Zie het als Outlook plus: de gewone mail functies plus handige support functies.

  • Toekennen verantwoordelijke
  • Status en afdeling toekennen
  • Product- en tijdregistratie

Ticketing

Houd aanvragen die via e-mail en telefoon binnenkomen bij, zodat je medewerkers altijd weten wat er gedaan moet worden.

  • Slimme overzichten voor werkvoorraad
  • Werkbon laten tekenen
  • Koppeling naar facturatie
image
image

Asset management

Registreer alle wijzigingen van assets, zoals laptops, websites of software voor een volledige geschiedenis zoals een CMDB hoort te zijn.

  • Eigen categorieën en vrije velden
  • Notities en bijlagen

  • Importeer meldingen uit RMM software

Self-service portal

Klanten verwachten steeds meer. Geef ze controle door zelf tickets en contracten in te zien.

  • Aanpasbare rechten per contactpersoon
  • Facturen betalen en offertes accorderen
  • Gebruik eigen subdomein
image
image

Automatische facturatie

Met de contractmodule leg je afspraken over uurtarieven, aantal uren per periode en afronding van werkzaamheden vast per klant.

  • Afronding per klant instelbaar
  • Strippenkaart
  • Bij sluiten ticket automatische conceptfactuur

Rapportage met Power BI

Om goed sturing te geven moet je de juiste data hebben. Met onze integratie met Power BI kun je alle denkbare analyses uitvoeren op je helpdesk.

  • Basis rapportage in Inserve
  • Koppeling met Power BI
  • Standaard voorbeeld dashboard beschikbaar
image
image

API & Integraties

Onze API is volledig beschikbaar zonder beperkingen. Daarnaast bieden we handige integraties met Nederlandse pakketten.

  • API-first principe (eigen applicatie gebruikt onze API)
  • Facturatie integraties beschikbaar
  • Andere integraties op aanvraag