Maak tickets van binnenkomende e-mails, goedgekeurde offertes, telefoontjes en interne taken. Zo staat alles in één systeem en weet iedereen wat hij moet doen.
Meer over ticketingVanuit Inserve stuur je reacties, plaats je interne notities en ontvang je reacties van je klant. De status wordt automatisch gewijzigd waardoor je altijd het overzicht houdt. Zo hoef je niet meer vanuit Outlook te werken.
Meer over ticketingVoeg handmatig tijd toe aan een ticket of gebruik onze automatische timer. Ook hardware registreer je makkelijk op een ticket, direct met de productcode uit je facturatiepakket.
Meer over urenregistratieLeg abonnementen en contracten vast zodat ze voor klanten en collega's inzichtelijk zijn. Dit kan een abonnement, strippenkaart, servicecontract of tariefafspraak zijn.
Meer over abonnementenJe hoeft niet meer handmatig te factureren dankzij onze uitgebreide factuurinstellingen en onze contractenmodule. Exporteer de verzendklare facturen direct naar je facturatiepakket.
Meer over automatische facturatieRegistreer eenvoudig alle assets van klanten en koppel deze aan binnenkomende tickets. Zo kun je makkelijk de historie van assets inzien en weet je precies wanneer je hardware moet vervangen.
Meer over assetbeheerGeef je klanten inzicht in hun ingediende tickets, contracten, assets en abonnementen via de self-service portal. Dat scheelt jou en je klanten waardevolle tijd.
Meer over self-service portal8 minuten en 13 seconden
We leggen de workflow in Inserve uit - van ticket tot factuur.
Wil je meer zien?
Plan een demo 🧑💻