Leg alle informatie vast in tickets en notities. Zo houden jij en je medewerkers overzicht over het geplande en uitgevoerde werk.
Lees meer over ticketingLeg de geschiedenis van alle objecten vast van je klanten, zodat je medewerkers makkelijk terug kunnen zoeken of die ene update al gedaan is.
Lees meer over assetbeheerKlanten kunnen zelf inzien welke tickets nog open staan, en kunnen zelfs offertes goedkeuren en facturen betalen.
Lees meer over de self-service portalFactureer je klanten volgens afspraak en houd strippenkaarten en andere abonnementen bij.
Lees meer over automatische facturatieDit is inbegrepen:
Wij halen namelijk de debiteuren en artikelen uit je facturatiepakket en sturen concept-facturen terug.
Koppel Microsoft 365, VoIP en je RMM met onze out-of-the-box integraties. Of koppel met de uitgebreide API.
Alle integratiesErvaar een volledig functionerende omgeving en besluit daarna of je klant wilt worden.
Geen betaalgegevens nodig