Eindelijk een IT helpdeskpakket wat naadloos koppelt met HostFact

HostFact is een prima facturatiepakket voor jouw (hosting-)business. Je gebruikt het al jaren en je bent hartstikke tevreden over de abonnementen en facturatie. Maar laten we eerlijk zijn: het ticketsysteem schiet al snel te kort. Voor de hosting-business is het misschien prima, maar voor je andere diensten heb je meer nodig.

Stel, je levert ook VoIP en werkplekken. Dan moet je ook wel eens naar de klant toe, of je helpt de klant op afstand. Die tijd wil je wel kunnen factureren. En dan beginnen de problemen. Want doe je dit nou met factuurregels toevoegen op een concept-factuur, ga je een externe time-tracking tool gebruiken, of laat je je medewerkers een Excel-sheet invullen die je daarna verwerkt in HostFact?

Er is nog een makkelijkere mogelijkheid: Inserve gebruiken. Want met Inserve kun je tegelijk de tickets van klanten verwerken, uren schrijven, én deze doorsturen naar HostFact voor de facturatie. Daarnaast is de helpdesksoftware een stuk uitgebreider, waardoor je helpdesk ook een stuk professioneler en gestroomlijnder wordt.

Voordelen Inserve

  • Soepel factureren met behoud van je favoriete facturatiepakket
  • Professionele helpdesk ingericht binnen 5 minuten
  • Gratis import van je huidige ticketsysteem
  • Toegang tot de Inserve Community

Met de integratie met HostFact worden debiteuren en producten gesynchroniseerd naar Inserve, en worden er facturen aangemaakt op basis van de geregistreerde tijd en producten in Inserve.

Kosten: 25 euro per maand