Inserve service software

Ticketsysteem

Verzamel alle vragen in één ticketsysteem

Zo hou je het overzicht en weten je collega's direct wat ze wanneer moeten doen.

Deze functies maken de ticketing eenvoudig 🚀
Inlezen van e-mail

Met een IMAP- of Microsoft Graph-koppeling lezen wij real-time de e-mail van je support mailbox uit.

Uitsturen van e-mail

Vanuit Inserve stuur je makkelijk berichten naar je klanten in jouw huisstijl en vanaf jouw mailserver.

Snelle antwoorden

Dankzij voorgedefinieerde antwoorden met magische velden bespaar je tijd op de servicedesk.

(Herhalende) sjablonen

Maak sjablonen voor tickets die vaak voorkomen en laat deze eventueel automatisch periodiek aanmaken.

Jouw persoonlijke cockpit

Maak je eigen overzicht van tickets zodat direct duidelijk is wat de werkvoorraad van jou en je team is.

Splits een ticket op in taken

Voeg taken die afgerond moeten worden toe aan een ticket. Taken kun je toewijzen en inplannen, net als tickets.

Ontvang notificaties

Ontvang in-app of via e-mail notificaties van belangrijke gebeurtenissen. Dit kun je uiteraard personaliseren.

SLA module

De SLA-module houdt de reactie- en oplostijd bij en geeft tijdig waarschuwingen bij overschrijding van de afspraken.

Andere modules zonder poespas 🐱
Zie de hele workflow in actie🍿

8 minuten en 13 seconden

We leggen leggen de workflow in Inserve uit - van ticket tot factuur.
Wil je meer zien?
Plan een demo 🧑‍💻

Zie onze SLA module in actie🍿

5 minuten en 47 seconden

We leggen uit hoe je de SLA's vastlegt en bijhoudt in Inserve.
Wil je meer zien?
Plan een demo 🧑‍💻

Zie onze (terugkerende) sjablonen in actie 🍿

5 minuten en 5 seconden

We leggen uit hoe je sjablonen kunt inzetten voor terugkerende taken.
Wil je meer zien?
Plan een demo 🧑‍💻