Facturen en offertes in self-service portal

Een update aan de self-service portal. Eerder melden we al dat je klanten de tickets in een portal kunnen zien. Nu kunnen ook facturen en offertes uit WeFact getoond worden! Hierdoor heeft de contactpersoon die verantwoordelijk is voor de financiële afwikkeling direct een overzicht van openstaande facturen en offertes. De offertes kunnen zelfs direct geaccepteerd worden!

Uiteraard is dit niet standaard zichtbaar voor elke contactpersoon, maar is het een instelling. Bij het aanpassen van een contactpersoon kunnen twee rechten gegeven worden:

Facturen en offertes zien

Dat is bovenstaande functionaliteit, waarbij de klant de facturen en offertes ziet, kan downloaden en offertes kan accepteren.

Alle tickets zien binnen bedrijf

Als de contactpersoon dit recht heeft, kan diegene niet alleen zijn of haar eigen tickets zien, maar ook die van andere aanmelders binnen zijn of haar bedrijf.

Als de contactpersoon geen van deze rechten heeft, zal diegene alleen de eigen ingediende tickets kunnen zien, mits er een inlog aangemaakt is. Deze kan opgestuurd worden door een druk op de knop bij het bekijken van een contactpersoon:

Ik wil ook facturen via een portal aanbieden…

Maak hieronder een proef-account aan en ontdek de mogelijkheden!

Maak proef-account aan